girlsooo

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

وب سایت سفیران

نوع مجوزی که برای تحصیل در دانمارک نیاز دارید بستگی به مدت اقامت در این کشور اروپایی دارد. برای اقامت کمتر از سه ماه (کوتاه‌مدت) دانشجویان نیاز به اخذ ویزا و برای اقامت طولانی مدت (بیش از سه ماه) نیاز به دریافت مجوز اقامت دارید. مشاوران حرفه‌ای و باتجربه موسسه حقوقی سفیران در زمینه مهاجرت برای تحصیل در دانمارک و دیگر کشورها هرروزه پاسخگوی نیازهای دانشجویان و متقاضیان مهاجرت هستند.

در ادامه بررسی تحصیل در دانمارک، کودکان پیش از شروع دوره پیش دبستانی یا توسط پرستار نگهداری می شوند و یا به مهد کودک می روند. پیش دبستانی در دانمارک اجباری نمی باشد. بعد از پیش دبستانی تا دوره اول دبیرستان ۹ سال تحصیلات اجباری است که رشته و گرایش مورد نظر در این دوره انتخابی و اختیاری می باشد. دوره دوم دبیرستان توانایی دانش اموزان را تا حد زیادی افزایش داده و امکان ورود به دانشگاه را برای آنان به ارمغان می آورد . دوره های کار و دانش در دانمارک به منظور ورود مستقیم به بازار کار تعریف شده اند.

تحصیل در دانمارک ( ۲۰۲۲ ) همواره مورد تقاضای بسیاری از افراد بوده است. در این مقاله سعی کردیم هزینه‌های تحصیلی، زندگی، اپلای برای پذیرش در دانشگاه‌های دانمارک، حمل‌ونقل و هزینه آن را مورد بررسی قرار دهیم. دانمارک کشوری مناسب برای تحصیل است زیرا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند به‌راحتی جذب بازار کار شوند. مردم کشور دانمارک جزء شادترین مردم جهان‌اند و شادی مردم بر دانشجویان تأثیر می‌گذارد.

تحصیل در سوئد آن هم تحصیلات تکمیلی در سوئد منحصربه‌فرد است و تجربه‌ای مشابه آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. مؤسسات آموزشی سوئدی با تمرکز قوی بر همکاری، محیطی هیجان‌انگیز و باز ایجاد می‌کنند. این به شما مهارت‌های ارزشمندی می‌دهد که در سایر دانشگاه‌های جهان نمی‌توانید پیدا کنید.

تکمیل این مدرک چهار سال طول می‌کشد و ۲۴۰ واحد آموزش عالی نیز ارزش دارد اما با تحقیقات و مشارکت بسیار بیشتری از طرف شما به‌منظور تکمیل صحیح آن، نیاز به پایان‌نامه وجود دارد. هنگامی که در مسیر تحصیل در سوئد مدرک دکتری خود را به دست آوردید، در نظر گرفته می‌شود که بالاترین سطح تحصیلات ممکن را در حرفه خود گذرانده‌اید، به این معنی که شما در حرفه‌ای که تصمیم گرفته‌اید دنبال کنید، متخصص محسوب می‌شوید.

البته هزینه های تحصیل در نروژ در صورتی رایگان است که متقاضی در مدارسی که دروس به زبان بومی این کشور آموزش داده می‌شود، شرکت کند ولی اگر در مدارس با زبان انگلیسی شرکت کند نه تنها هزینه تحصیل در آن رایگان نخواهد بود بلکه فرد باید در هر ترم هزینه‌های سرسام‌آوری را نیز به مدرسه موردنظر پرداخت کند.

اگر شما نیز قصد گذراندن دوران کارشناسی خود در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارید، نروژ گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌‌آید زیرا هزینه تحصیل در این کشور در دانشگاه‌های دولتی به صورت کاملا رایگان بوده و فقط مراکز خصوصی در هر ترم از افراد هزینه دریافت می‌کنند. شرایط تحصیل در نروژ و هزینه های آن برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت مشابه صدق می‌کند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت : 5:24
بازدید : 519

ایران بت پرس

از جمله سایت های پیش بینی فوتبال فارسی که در بین کاربران ایرانی بسیار معروف هستند می توان به سایت های ، پیش بینی فوتبال manotobet ( منوتوبت) ، ای نود ، دونیمه ، تک اسکور ، Bet90 ، پارس نود ، تاینی بت و… اشاره کرد. ایران بت پرس با بررسی های فراوان و سنجش اعتبار سایت های مختلف ، لیستی از برترین سایت های ایران به منظور معرفی به کاربران پیش بینی فوبتال تهیه کرد است که در این لیست می توان ، اردس های بدون فیلتر سایت های معتبر شرط بندی به همراه لینک شبکه های اجتماعی آنها را پیدا کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 16 خرداد 1401 ساعت : 20:46
بازدید : 538

تعمیر کارت گرافیک تیلاتل

بعد از مدتها و ایجاد شرایط لازم روش BGA یا ریبال (Reball) پیشنهاد شد که این روش کاملا تضمینی کارت گرافیک را مانند کارخانه تعمیر می کند، اما استفاده از BGA Machine های آنالوگ و یا قدیمی با ضریب خطای بالا و باعث خرابی برد، خشک شدن برد، و موارد دیگر می شود و به جای تعمیر کارت گرافیک تیلاتل به آن خسارت می زند. برای تعمیرات کارت های گرافیک حرفه ای باید از ابزارهای حرفه ایی نیز استفاده شود، تهران تعمیرات با بکارگیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیراتی نظیر (BGA MACHINE (ZM 6810 و تیم مهندسی مجرب این امکان را فراهم میسازد تا به صورت کاملا کارشناسی شده و تخصصی ایراد های مربوط به کارت گرافیک را شناسایی و در کمترین زمان ممکن بر طرف نماید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت : 4:45
بازدید : 523

تور لحظه آخری

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 20:29
بازدید : 495

خرید اسپلیت

اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 یک کولر گازی مقرون به صرفه است که به دلیل قیمت مناسب و مصرف برق پایین از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع کولر گازی سرد و گرم بوده و همچنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی داخل جعبه می باشد.

هنگام خرید اسپلیت فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر قیمت، میزان مصرف برق و کمپرسور آن نیز از جمله این موارد است.

لازم به ذکر است که اسپلیت اینورتر قیمت بالاتری نسبت به کولر گازی معمولی دارد. زیرا کولر گازی اینورتر قادر است 41 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند. کولر گازی جنرال اسپلیت gnr-24dc یکی از کولر گازی های جدید و با کیفیت تولید شده توسط شرکت جنرال می باشد.

با توجه به ظرفیت 24000 نفری این اسپلیت سرد و گرم می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایش فضا با مساحت 60 تا 80 متر مربع باشد. خرید کولر گازی کار ساده ای نیست. با افزایش قیمت هایی که شاهد آن هستیم باید در انتخاب انشعاب مناسب و میزان مصرف بهینه برق دقت زیادی داشته باشیم.

کمپرسور این اسپلیت ها را می توان قلب تپنده آنها نام برد که از نوع چرخشی بوده و عملکرد گرم و سرد را به خوبی انجام می دهد.


جنرال دیجیتال 24000

ویژگی ها ویژگی های کلی کولر گازی اینورتر
اسپلیت های جنرال اغلب دارای ویژگی های مختلفی هستند که عملکرد و کارایی کولر گازی را بهبود می بخشد. کولر گازی جنرال دیجیتال 24000 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با بهره مندی از امکانات مختلف، استفاده از اسپلیت جنرال سرد و گرم را آسانتر و دلپذیرتر کرده است.

اسپلیت 24000 دارای ویژگی هایی از جمله قابلیت تنظیم جهت باد به سمت بالا یا پایین و چپ یا راست می باشد که با این ویژگی ها می توانید جهت باد را به سمت مورد نظر تنظیم کنید تا باد خنک مستقیما به سمت شما می وزد.

دلیل استفاده از گاز R410 در اسپلیت جنرال دیجیتال 24000
شرکت جنرال محصولات خود را با انواع گازی R22 و R410 عرضه می کند. در کشورهای پیشرفته استفاده از گاز R22 به دلیل اثرات مخرب آن بر محیط زیست ممنوع است. به همین دلیل گاز R410 جایگزین شده است که ترکیبی از گاز R125 و R32 و به نسبت 50 درصد است. به دلیل نقطه جوش بسیار پایین این گاز، خنک کنندگی خوبی دارد. نقطه جوش 51 درجه زیر صفر بسیار کمتر از گاز R22 با نقطه جوش 40.8 درجه زیر صفر است.

چرا کولر گازی دیجیتال جنرال 24000
اسپلیت دیجیتال جنرال 24000 که از گاز R410 استفاده می کند، می تواند تا 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند.
گاز R410 باعث می شود کمپرسور کولر گازی عملکرد بهتری داشته باشد و خنک تر عمل کند.
در مقایسه با گاز R22 به شارژ کمتری نیاز دارد و آنتالپی بالاتری دارد.
عمر و عملکرد سیستم های تهویه و اجزای مختلف آنها را افزایش می دهد.
مزایا و قابلیت های ویژه جنرال دیجیتال اسپلیت 24000 با گاز R410
همانطور که گفته شد محصولات این برند دارای کیفیت مطلوب، عمر طولانی و طراحی بسیار زیبا بوده و قیمت مناسب تری نسبت به رقبای خود مانند گری، جنرالل و ال جی دارند.

این کولرهای گازی از جمله اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 با گاز R410 با توجه به نوع کمپرسور و نوع گاز مبرد مصرفی در آنها برچسب انرژی A را دریافت کرده و مصرف انرژی آنها تا 60 درصد کاهش یافته است.

اسپلیت دیجیتال 24000 جنرال با گاز R410 مجهز به سیستم نظافت اتوماتیک بوده و با استفاده از فیلترهای ضد میکروبی و آنتی باکتریال هوای محیط را از هرگونه آلودگی و میکروب پاک می کند و هوا و اکسیژن را به دور از هرگونه گرد و غبار و میکروب پاک می کند. آنها به فضا تزریق می شوند.

یکی دیگر از تکنولوژی های روز دنیا که در این کولر گازی ها استفاده می شود، فناوری تیغه های ضد خوردگی است که در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایر آسیب ها مقاومت بالایی دارند.

4 ویژگی دیگر جنرال دیجیتال اسپلیت 24000
در ساخت و طراحی این کولرها از قطعات با کیفیت و زیبا استفاده شده است.

با توجه به ظرفیت گرمایش، توان باد می تواند بین 10 تا 25 متر متغیر باشد که برابر با استانداردهای جهانی فعلی است. همچنین طراحی شبکه های یونیت داخلی این کولرها به گونه ای است که جریان هوا را در هر 4 جهت به طور یکنواخت پخش می کند و در هر لحظه فضا را خنک می کند.

طراحی و اجزای این کولر گازی ها این امکان را فراهم می کند که حداکثر صدای خروجی حتی در بالاترین سطح توان از 45 دسی بل فراتر نرود. و از آنجایی که کولرهای گازی با صدای کمتر از 50 دسی بل به عنوان کولر گازی بی صدا معرفی می شوند، این کولرها در دسته کولرهای گازی بی صدا قرار می گیرند.

از دیگر ویژگی های این کولر گازی دیجیتال جنرال می توان به نصب آسان و قابل تغییر، حالت خواب، تغییرات دما دیجیتال، ریموت کنترل و تایمر برنامه اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 6:29
بازدید : 481

نصاب کولر گازی

ما چندین سال است که اقدام به نصب کولر گازی با کیفیت بالا در بخش های تجاری، مسکونی و صنعتی می کنیم. تیم ما متشکل از تکنسین ها و نصاب های مجاز و ماهر در تلاش برای ارائه خدمات نصب سریع و حرفه ای کولر گازی در تهران می باشد. ما در خدمات نصب اسپلیت در تهران عالی هستیم. ما همه قوانین را رعایت می کنیم. ماموریت ما ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان با قیمت های رقابتی است. ما می دانیم که سرمایه گذاری در یک کولر گازی یک سرمایه گذاری پرهزینه است، به همین دلیل ما در تلاش هستیم تا خدمات موثر و بلند مدت ارائه دهیم. هیچ شغلی برای ما بزرگ یا کوچک نیست. ما مهندسی، مکانیکی، ارتقاء کارخانه یا جایگزینی کامل سیستم های تهویه مطبوع را ارائه می دهیم. طیف گسترده ای از برنامه های تعمیر و نگهداری و خدمات اضطراری برای مراکز خرید، بیمارستان ها، برج های اداری، ساختمان ها و غیره ارائه می شود.

اگر به دنبال نصاب کولر گازی هستید می توانید با شماره 02188665052 تماس بگیرید.

خدمات نصب کولر گازی ما مشکل خرید کولر گازی دیواری را حل می کند. تیم نصب ما بیش از 10 سال تجربه دارد و با نصب هزاران دستگاه تهویه مطبوع، اطمینان حاصل می کند که بهترین خدمات ممکن را دریافت می کنید و ارزش پول را افزایش می دهد. چه نیاز به نصب کولر گازی در منزل یا محل کار داشته باشید، ما شما را پوشش می دهیم. مجرب ترین نصاب کولر گازی را با توجه به برند و نوع سیستم شما برای شما ارسال می کنیم. نصابان متخصص ما هزاران کولر گازی در تهران نصب کرده اند! می توانید مطمئن باشید که تمام نصب های ما با بالاترین استاندارد انجام شده است و ما گواهی و تایید شده ایم. با نصب یک کولر گازی حرفه ای گرما را کنترل کنید. چه بخواهید یک واحد قدیمی را تعویض کنید و چه به دنبال نصب کولر گازی اسپلیت هستید، ما اینجا هستیم تا در مورد بهترین نصاب کولر گازی به شما کمک کنیم.


راه اندازی کولر گازی

زمانی که کولر گازی شما نو است و می خواهید برای اولین بار آن را نصب کنید، باید هوای داخل واحد و لوله ها را از رطوبت و گرد و غبار تخلیه کنید. اما کندانسور (یونیت خارجی) گاز دارد و نیازی به کار با خلاء ندارد. امروزه بهترین و به صرفه ترین راه برای انجام رطوبت زدایی، جاروبرقی کولر گازی است. عملیات جاروبرقی قبل از راه اندازی مادام العمر دستگاه ضروری است، زیرا اگر رطوبت و گرد و غبار از طریق لوله یا هوای داخل پنل وارد سیستم شود، باعث کاهش روند عملکرد دستگاه و در نهایت آسیب به کولر گازی می شود. لازم به ذکر است در سیستم هایی که گاز داخلی کندانسور به هر دلیلی خالی است، قبل از انجام عملیات خلاء باید شیرهای سرویس را باز نگه داشت تا عملیات تخلیه به طور کامل در کل سیستم انجام شود.

مراحل نصب کولر گازی

در ابتدای نصب کولر گازی باید سینی پنل نصب شود که وظیفه نگهداری پنل داخلی را بر عهده دارد. این سینی باید در سطح نصب شود. این سینی باید 10 تا 30 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد. با توجه به قرارگیری پانل داخلی، موقعیت کندانسور خارجی را مشخص کرده و پایه زمینی یا دیواری را برای کندانسور نصب کنید.

لوله کشی کولر گازی (اتصال بین کندانسور و پنل):

لوله های اتصال ابتدا باید جاروبرقی شوند. دو دلیل عمده برای جاروبرقی وجود دارد: 1 کار با خلاء لوله های رابط باعث می شود رطوبت و هوا در داخل لوله نباشد زیرا در نهایت باعث آسیب به کولر می شود. 2 عملیات جاروبرقی لوله ها را از گرد و غبار تمیز می کند و از گرفتگی سیستم در حین کار جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که اتصال لوله ها و لوله با کولر گازی برای جلوگیری از نشتی گاز در حین کار کولر گازی به درستی انجام می شود. ابتدا باید مساحت لوله از پانل تا کندانسور را با استفاده از متر محاسبه کرد و مساحت دیوار را به طور دقیق محاسبه کرد. همچنین حواستان باشد فواصلی که دارای خمیدگی هستند را درست و دقیق اندازه گیری کنید. هنگام برش لوله حتما لوله را دقیقا 90 درجه برش دهید. در غیر این صورت نشت گاز خواهیم داشت. همچنین دقت داشته باشید هنگام برش لوله همیشه 30 تا 40 سانتی متر بیشتر از سطح محاسبه شده لوله را برش دهید. قبل از اتصال لوله ها باید سطح مقطع لوله را چین دهید در غیر این صورت دچار نشتی گاز خواهید شد و به هیچ وجه از اره برقی در برش استفاده نکنید و فقط از لوله برش استفاده کنید. و لوله را پرچ کنید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 15:2
بازدید : 533

بهترین فصل ها برای خرید بلیط هواپیما

توصیه های کلی که آس چارتر در شش منطقه رزرو ارائه می دهد می تواند دستورالعمل های مفیدی برای خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز باشد. اما این شرکت اشاره می کند که ممکن است بسته به فصل تغییر کنند.

پاییز: معمولاً می توانید برای رزرو سفر پاییز کمی بیشتر صبر کنید و همچنان معاملات مناسبی دریافت کنید. میانگین بهترین زمان برای خرید 69 روز قبل است. استثنا هفته شکرگزاری است که برای آن باید سفر را زودتر رزرو کنید.
زمستان: سفر در تعطیلات کریسمس و سال نو معمولاً هزینه بیشتری دارد. در غیر این صورت، زمستان می تواند زمان مقرون به صرفه ای برای سفر باشد. برای سفرهای غیر تعطیل، هدف از خرید بلیط هواپیما از 94 روز قبل باشد.
بهار: بسیاری از مردم برای تعطیلات بهاری در طول روزهای مختلف سفر می کنند، بنابراین کلید سفر در این فصل برنامه ریزی از قبل است. در صورت امکان، بلیط های خود را 84 روز قبل خریداری کنید.
تابستان: این فصل محبوب ترین فصل برای سفر به آمریکا است. آس چارتر توصیه می کند در این مدت بلیط های خود را 99 روز قبل خریداری کنید
ملاحظات ویژه برای رزرو پرواز
در حالی که برای بهترین پرواز ممکن در اطراف خرید می کنید، نکات و پنجره های زمان ارائه شده توسط آس چارتر را در بالا به خاطر بسپارید. اما باید یک چیز دیگر را نیز به خاطر بسپارید: وقتی معامله ای را متوجه شدید، آن را قبول کنید. اگر صبر کنید، ممکن است در نهایت برای خودتان هزینه بیشتری داشته باشید. هر چه بیشتر منتظر بمانید، در نهایت هزینه بیشتری خواهید پرداخت که ممکن است برای بودجه شما خوب نباشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت : 11:41
بازدید : 546

اسکوتر کودک چیست؟

اسکوتر کودک وسیله ای سرگرم کننده برای کودکان است که برای تمام سنین هیجان زیادی ایجاد می کند. اسکوتر که از بشقاب، چرخ و دسته تشکیل شده است با حرکت و کنترل کودک باعث خوشحالی کودک می شود. امروزه انواع اسکوترهای هوشمند و مدرن به دلیل پیشرفت تکنولوژی ارائه و در دسترس قرار گرفته است.

انواع اسکوتر کودک

اسکوتر ساده و کلاسیک با پای کودک کار می کند و معمولاً دارای دو تا سه چرخ فعال است که توسط کودک کنترل می شود. یکی دیگر از انواع اسکوتر کودک، اسکوتر برقی است که از موتوری تغذیه می کند که با باتری کار می کند. اسکوتر برقی دسته ندارد و دارای صفحه چرخ دار است. لازم به ذکر است که اسکوترهای برقی با نام های دیگری مانند اسکوتر شارژی، اسکوتر تعادل هوشمند، اسمارت و هاوربرد شناخته می شوند. از دیگر ویژگی های اسکوتر برقی می توان به نمایش سطح باتری، سرعت و دما اشاره کرد.

چه مارکی از اسکوتر بخریم؟

شاید یکی از سوالات شما این باشد که کدام مارک اسکوتر مناسب تر است و کدام مارک اسکوتر را بخریم؟ اسکوترهای کودک مانند سایر لوازم جانبی زمانی توسط شرکت های مختلف معرفی شدند که بسیار محبوب شدند. تنوع رنگ و کاربرد اسکوتر انتخاب شما را بازتر می کند و در این بین شرکت های مطرحی مانند Axon، Xiaomi، Pro Sports، Xiaolimin و Line Man می توانند اسکوتر مناسب تری با کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های اسکوتر برند شیائومی

برخی از اسکوترها با ابزار و طرح های خاصی توسط سازنده ترکیب می شوند، به عنوان مثال برند شیائومی اسکوتر تولیدی خود را به چراغ های LED مجهز می کند و این دستگاه را در شب نیز کارآمد می کند. حداکثر سرعت اسکوتر شیائومی 25 کیلومتر در ساعت است که واقعا هیجان انگیز است. این اسکوتر همچنین به ترمزهای دوگانه E-ABS در چرخ جلو و ترمزهای دیسکی در چرخ‌های عقب مجهز شده است.


راهنمای خرید آنلاین اسکوتر کودک

رعایت چند نکته در خرید اسکوتر سرگرمی کودک می تواند تجربه بهتری باشد. به یاد داشته باشید که هنگام خرید اسکوتر وزن و سن کودک را در نظر بگیرید. خرید اسکوتر کوچک برای کودک بزرگتر از اسکوتر دوام کمتری دارد و طول عمر کمتری خواهد داشت. از طرفی خرید اسکوتر بزرگتر از سن کودک باعث ناکارآمدی آن می شود.

راهنمای خرید اسکوتر کودک

شما می توانید هم اکنون با جستجو در سایت پارس بایک و استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته اسکوتر مناسب کودک خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 16:59
بازدید : 534

لوازم بهداشتی گارنیر

لوازم آرایشی گلدن رز
گلدن رز یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در این صنعت می باشد و شما عزیزان می توانید این محصولات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. این برند لوازم آرایشی یکی از برندهای معروف ترکیه است. محصولات گلدن رز شامل انواع رژ لب، لاک و رژگونه می باشد که همگی ارگانیک بوده و از بهترین مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده اند.

برند لوازم آرایشی Doucce
این برند لوازم آرایشی توسط دو مدیر مد و زیبایی در نیویورک تاسیس شد و در سراسر جهان توزیع می شود. کلمه Doucce از یک کلمه فرانسوی به معنای نرم و لطیف الهام گرفته شده است. هر یک از این دو یا سه محصول با ترکیب رنگ های طبیعی و تحت تاثیر جدیدترین مدهای آرایشی دنیا ساخته و بسته بندی شده و به یک برند بین المللی تبدیل شده است.

لوازم آرایشی و بهداشتی Yves Saint Laurent
برند لوازم آرایشی Eusen Laurent در سال 1964 محصولات خود را امضا کرد و توانست این امکان را فراهم کند که 50 سال بعد به عنوان معروف ترین برند در اوج صنعت زیبایی قرار گیرد. این محصول با تکیه بر ترکیبات خاص و شگفت انگیز زیبایی را برای هر خانمی به ارمغان می آورد. تمامی مواد به کار رفته در محصولات ایو سن لوران روغن های طبیعی و گیاهی بوده و برای حفظ سلامت پوست مفید هستند.

لوازم آرایشی La Roche Posay
هیچ چیز هیجان انگیزتر از خواندن یک برند معروف نیست که قدمت آن به قرن چهاردهم بازمی گردد و هنوز هم با دنیای امروز مرتبط است. این محصولات به منظور مراقبت از پوست با استفاده از آب های حرارتی منحصر به فرد ساخته شده اند. این شرکت در سال 2006 تولید خود را با ضدآفتاب ها آغاز کرد و هر روز نوآوری های زیادی انجام داد که توانست بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی با عناصر کمیاب با خواص آرایشی و ضد التهابی و آنتی اکسیدان را ارائه دهد. استفاده از این محصولات برای انواع پوست فوق العاده مفید است.

لوازم بهداشتی گارنیر
گارنیر بخشی از گروه Loneal است. این گروه 27 برند و حرفه از جمله گارنیر و سایر محصولات زیبایی را مدیریت می کند. گارنیر در سال 2014 به دومین برند این گروه تبدیل شد. برای محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و رنگ مو طراحی شده است و در حال حاضر در 120 کشور در سراسر جهان توزیع می شود. گارنیر یکی از برترین برندهای لوکس در آسیا، چین و هند است. گارنیر توسط آلفر گارنیر در سال 1904 ساخته شد و تمامی محصولات آن از مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده است.

محصولات آرایشی

محصول آرایشی شگفت انگیز دبورا
دبورا محصولی افتخارآمیز در صنعت آرایشی و بهداشتی است که در سال 1962 در ایتالیا ساخته شده است. خلاقیت و زیبایی در این محصول با توجه به سیستم های تولید صنعتی و تضمین اصالت لوازم آرایش صورت گرفته و به محصولی شگفت انگیز تبدیل شده است. مواد تشکیل دهنده این محصول از تمامی مواد طبیعی و خواص آرایشی و بهداشتی با پیشرفته ترین مدهای روز دنیا تهیه شده است و همگان پس از استفاده به خوبی می توانند کیفیت این محصولات را درک کنند.

لوازم آرایشی خاتم کاری
گروه صنعتی اینله در سال 1376 در ایران با بکارگیری متخصصان و افراد مجرب در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد و توانسته است محصولات خود را در دنیا ثبت کند. این محصولات در اروپا و آسیا توزیع می شوند. محصولات خاتم مانند پنکیک آرایشی، کرم پودر، رژگونه، لاک ناخن، دستمال مرطوب، پاک کننده، سایه، ریمل و خط چشم و ... نیز موجود است.

لوازم آرایشی دکتر مورد (درمورد).
محصولات دکتر Murder در سراسر جهان به عنوان پیشگام در صنعت مراقبت های بهداشتی شناخته شده است. دکتر Murder با استفاده از محصولات و مکمل های انقلابی برای ارتقای سلامت پوست و استفاده از آلفا هیدروکسی طراحی و توزیع شده است. محصولات دکتر موردر شامل مرطوب کننده ها و سایر کرم های پوست و صورت می باشد که استفاده از این محصولات برای هر فردی ضروری است.

لوازم آرایش جوت
برخلاف آنچه شما تجربه کرده اید، محصولات جوت می توانند امضای خلاقانه هر خانمی در آرایش او باشند. این محصول در طیف گسترده ای در دسترس همه افراد قرار خواهد گرفت. لوازم آرایشی جوت در سال 1390 در این صنعت رشد کرد و محصولاتی مانند ضد آفتاب، ضد چروک، ضد چروک و سرم ضد آکنه تولید شد.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:45
بازدید : 513

چرا باتری قوی مهم است؟

این یک حقیقت جهانی است که عمر باتری موبایل ها بد است. حتی با وجود باتری‌های غول‌پیکر و بسته‌های باتری خارجی که در اطراف ما به کار می‌رویم، اکثر گوشی‌های هوشمند مدرن تلاش می‌کنند تا یک روز کامل از آن استفاده کنند، در حالی که بهترین دستگاه‌ها به سختی دو روز را خراش می‌دهند.

اما قبلاً اینطور نبود: در روزهای (نسبتا) قدیمی، تلفن‌ها عمر باتری (نسبتا) فوق‌العاده‌ای داشتند و چندین روز در یک زمان بدون نیاز به شارژ دوام می‌آوردند. و، بله، تلفن‌های امروزی ما بسیار قدرتمندتر از مثلاً یک نوکیا 3310 هستند، اما چرا باتری‌ها با سرعت پیشرفت همراه نشده‌اند؟

چرا باتری ها با سرعت پیشرفت خود ادامه نمی دهند؟
به گفته Venkat Srinivasan، مدیر مرکز مشترک Argonne برای علم ذخیره انرژی و متخصص در فناوری باتری، اصل موضوع ساده است: قانون مور به سادگی از فناوری باتری پیشی گرفته است، به این معنی که تلفن های ما بهتر شده اند - و نیاز به انرژی بیشتری دارند. - با سرعتی بسیار سریعتر از پیشرفت در باتری ها.

این بدان معنا نیست که هیچ پیشرفتی وجود نداشته است: ما توانسته‌ایم به طور پیوسته چگالی انرژی را طی چند سال گذشته با کاهش اجزای داخلی افزایش دهیم. اما به گفته سرینیواسان، «پنج سال پیش، مشخص شد که ما نمی‌توانیم چیزهای دیگری را حذف کنیم، آتش‌سوزی‌هایی رخ داده است. ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با تغییر مواد باتری، پیشرفت‌های جدیدی در چگالی انرژی حاصل می‌شود و مواد جدید در مقایسه با آنچه من پیشرفت‌های مهندسی می‌نامم، همیشه کندتر هستند.»

دلیل آن این است که باتری‌های قابل شارژ امروزی در تلفن‌ها بر پایه لیتیوم کبالت است، یک فناوری باتری که ما از اوایل دهه 90 استفاده می‌کردیم، و تا حد زیادی به محدودیت انرژی که می‌توانیم از آن خارج کنیم، رسیده‌ایم. امیدی به آینده وجود دارد. محققان در حال حاضر در حال بررسی فن‌آوری باتری‌های جدید، مانند باتری‌های حالت جامد هستند که می‌تواند در را به روی مواد با انرژی بیشتری باز کند که می‌تواند قدرت بیشتری را برای دستگاه‌های آینده ارائه دهد.

با این حال یک نکته وجود دارد: زمانی که آن باتری‌های جدید به بازار می‌آیند، ممکن است تلفن‌های ما حتی پیشرفته‌تر شوند و به انرژی بیشتری نیاز داشته باشند، که می‌تواند همان عمر باتری یک روزه‌ای را که با آن شروع کرده بودیم، به ما بازگرداند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400 ساعت : 1:24
بازدید : 540

صفحات سایت

تعداد صفحات : 18